Dieta kopenhaska


 MENU:

  Dieta kopenhaska
  Jadłospis
  Wady i zalety

 LINKI:

  mixplus

  kolagen

  Knajpy w Krakowie

  Nagrobki

  Depilacja męska

  Polityka prywatnosci







Dieta Kopenhaska

Dieta kopenhaska zwana też trzynastką to bardzo rygorystyczna ale i krótka dieta. Cały proces odbywa się w zaledwie 13 dni. W tym czasie można schudnąć do kilkunastu kilogramów (norma 4-6 kg). Zastosowanie tej diety ma za zadanie pobudzić metabolizm organizmu ale odbywa się to kosztem jego rozregulowania. Jadłospis składa się z trzech posiłków dziennie. Każde menu powtarzane jest dwa razy.


Wytyczne:

Woda - Dozwolona jest zmiana kolejności spożywania pokarmów. Tego samego dnia możemy zmienić zamienić obiad z kolacją.

- Spożywanie czegokolwiek nieuwzględnionego w harmonogramie oznacza przerwanie i zakończenie diety. Jeśli nastąpi to przed 6 dniem to wtedy kolejna próba może odbyć się po 3 miesiącach. Jeżeli później to dopiero po roku (zalecane dwa lata).

- Ważnym elementem diety jest woda której dwa litry powinny być codzienne dostarczane organizmowi. Dozwolone jest też spożywanie witamin i minerałów.

- Śniadanie jemy koło godziny 9:00, obiad między 12:00 a 14:00, kolację przed 18:00.

Przed przystąpieniem do diety warto się dobrze przygotować. Wybierz okres w którym nie będziesz na imprezach, nie odwiedzą Cię znajomi, nie będzie dodatkowych pokus. Zorganizuj niezbędne produkty potrzebne do przyrządzenia potraw z jadłospisu. Zacznij już dwa tygodnie wcześniej ograniczać spożycie pokarmów aby maksymalnie przyzwyczaić organizm do nowych warunków.

Po skończeniu diety kopenhaskiej teoretycznie można spożywać pokarmy normalnie według potrzeb organizmu ale pod żadnym pozorem nie można jednak wracać do złych nawyków. Po diecie powinna przejść ochota na przekąski pomiędzy posiłkami i inne zachcianki. Staraj się przyjmować pokarmy w małych porcjach. Warto zadbać też o ruch aby nadal gubić kilogramy.


Uwaga

Uwaga:

Dieta kopenhaska przeznaczona jest dla osób zdrowych, pełnoletnich i otyłych. Często traktowana jest jako ostatnia deska ratunku. Należy jednak pamiętać że podczas jej trwania organizm otrzymuje niewielkie ilości pokarmu. Oznacza to spadek energii dlatego powinni z niej zrezygnować osoby aktywne sportowo oraz pracujące fizycznie. Nadciśnienie, choroby układu pokarmowego i nerek całkowicie dyskwalifikują podjęcie diety. Zawsze należy wcześniej skonsultować się z lekarzem.





P.S.

Dieta kopenhaska znana jest od różnymi nazwami m.in. dieta duńska, dieta szwedzka, Mayo, dieta na przemianę materii i wcześniej wymieniana dieta 13 dni. Czasami można się spotkać z różnymi odmianami słowa kopenhaska. Pojawiają się określenia typu dieta kopenchadzka czy dieta kopenhaska.

Strona ma charakter informacyjny. Dietę stosujesz na własną odpowiedzialność i ponosisz pełną odpowiedzialność za jej stosowanie.




© Dieta-kopenhaska.com.pl